Welkom bij Vastgoed Valkenborgh!

Joris en Jeroen, twee jeugdvrienden met een passie voor vastgoed.

 

Joris met BIV 508 120 (0472/74.24.33) is de oprichter van het kantoor en heeft jarenlange ervaring in het verkopen en verbouwen van vastgoed. Zijn kennis, netwerk en passie delen we graag met u als klant.
Bij Vastgoed Valkenborgh krijgt u niet alleen een makelaar, maar ook een partner die u bijstaat in elke stap van het verkoopproces.

Jeroen met BIV 517 538 (0498/05 76 72): Eerlijkheid, vertrouwen, klantenservice, deskundigheid en keihard werken zijn maar enkele van de waarden die Jeroen hoog in het vaandel draagt. Hij brengt een frisse kijk en nieuwe ideeën met zich mee. Samen werken we hard om ons kantoor steeds verder te ontwikkelen en te verbeteren.

Michelle met BIV 518 143 (0474/26 55 58): Met ervaring bij een gerenommeerd vastgoedkantoor en haar uitgebreide technische kennis, staat Michelle klaar om u te assisteren. Haar expertise strekt zich uit van de vastgoedwereld tot vastgoedstyling, waardoor zij een unieke dimensie toevoegt aan onze dienstverlening.

Onze passie voor vastgoed gaat verder dan alleen de verkoop van een woning. Wij zijn er voor onze klanten en staan 7 op 7 klaar om te helpen. Onze klanten kunnen op ons rekenen, van het eerste gesprek tot aan de notaris.

Bij Vastgoed Valkenborgh staan we bekend om onze no nonsense aanpak en onze persoonlijke benadering. We zetten ons volledig in voor elke klant en garanderen een transparante en eerlijke aanpak. We streven naar een vlotte en succesvolle verkoop, zonder daarbij af te wijken van onze waarden en normen.

Als u op zoek bent naar een vastgoedkantoor dat uw behoeften begrijpt en uw verwachtingen overtreft, dan bent u bij Vastgoed Valkenborgh aan het juiste adres.

 

Onze visie is simpel: we willen niet de grootste zijn, maar wel de beste. 

 

Vastgoed Valkenborgh staat voor:

 

  • Netwerk: Misschien wel een van de belangrijkste pijlers bij de verkoop van vastgoed. 
  • Een persoonlijk aanpak: Joris en Jeroen zijn het gezicht van de onderneming. Zij zijn de enige contactpersoon, van bij het eerste gesprek tot aan de finale handtekening bij de notaris. Hun ervaringen hebben hen geleerd dat het voor een klant erg belangrijk is dat slechts één persoon een dossier beheert. 
  • Opvallende aanwezigheid: uw pand vind je niet enkel op onze website terug. Wij plaatsen uw advertentie op alle mogelijke immobiliënwebsites (immoweb, zimmo, immovlan, aha, realo, immotheker, vitrine, immoscoop, immokrant, ...) en gebruiken sociale media om beschikbare panden kenbaar te maken. Verder kunt u rekenen op ons netwerk. Een professionele fotoreportage hoort daar natuurlijk bij.
  • Een volledig dossier: bij de verkoop van een pand komt heel wat kijken. Wij staan in voor het volledige dossier (vastgoedinformatie, kadastraal plan en legger, bodemattest, elektriciteitskeuring, keuring mazouttank, EPC, asbest attest, kavelinfo, ...). Wij vervullen alle formaliteiten, van de overname van de meters tot aan het opstellen van de verkoopovereenkomst en nog veel meer. Vragen over vergunningen? Ook daarbij kunnen we u van dienst zijn met de nodige uitleg.
  • Geen verkoop, geen kosten: u betaalt ons pas op het ogenblik dat de verkoop van uw pand gerealiseerd is.
  • Contract van onbepaalde duur: op elk moment opzegbaar.
  • Klare taal: wij winden er geen doekjes om. U mag van ons een eerlijke schatting verwachten. Wij hebben er geen belang bij uw woning hoger te waarderen dan de marktwaarde. Ook bieden wij een volledig gedetailleerd schattingsverslag aan.
  • Een onafhankelijke makelaar: wij zijn geen onderdeel van een grote groep. Dat betekent dat beslissingen snel kunnen genomen worden.
  • 7 dagen op 7 bereikbaar: een werkdag eindigt voor ons niet om vijf uur 's avonds. Je mag ons elke dag contacteren, wij staan altijd klaar met een antwoord.
  • Professionele begeleiding: samen met potentiële kopers bezoeken wij uw pand. Zij mogen rekenen op een professioneel en eerlijk antwoord op al hun vragen.
  • Interieuradvies: Een binnenhuisarchitect geeft een duidelijk beeld van de laatste trends en wat de mogelijkheden in uw pand zijn door middel van 3D foto's.
  • Renovatie: grootse plannen, maar niet de tijd om ze uit te voeren of op te volgen? Ook hier ben je bij Vastgoed Valkenborgh aan het juiste adres. Wij hebben de nodige ervaring en steken nog altijd graag zelf de handen uit de mouwen. Projectopvolging is een andere mogelijkheid. Op die manier leef je zorgeloos naar je nieuwe woonst toe.
  • Asbestattest: Vanaf november 2022 is een asbestattest verplicht bij verkoop van een woning ouder dan 2001. Vastgoed Valkenborgh beschikt intern over een asbestdeskundige. Hierdoor kunnen wij u snel en deskundig bijstaan met de opmaak van dit attest.